fredag 18. januar 2008

En Uke med masse "MANNA!"

Jeg vil enda en gang takke til de som Ber og tenker på meg når jeg er her!

Vi bor i et lite hus som står rett ved sola Flyplass, det høres nesten ut som om flyene kommer rett mot oss til tider, men ulyder må man klare å leve med i livet:)
Det finnes ikke internett på stedet så jeg må ta meg noen turer til biblioteket for å kommunisere med omverdnen for øyeblikket.

Dette har vært en fantastisk uke! vi har hørt Geir fagerbakken undervise, vi har gjort oss kjent med menighetene rundt sandnes og vi har blitt en gruppe på 12 fantastiske mennesker som virkelig kappes i å oppmuntre hverandre. Det er 7 jenter og 4 gutter, det var bare en uke igjen til skolen og antallet gutter lå på 1 stk og 7 jenter, men Staben+ andre ba og vi ble tilslutt fire. Det er en stab som består av fire fantastiske mennesker, Jan Torland står i spissen for hele opplegget. Dagene består av lovsang\Bønn, stille time, 3-4 undervisningstimer og Arbeidsoppgaver som vi har fått utdelt, i tillegg kan det skje flere ting gjennom dagene som ikke står på timeplanen. Helgene er rolige og er ment til å bygge felleskapet med aktiviteter i felleskap.
Jeg har desverre enda ikke noen bilder å vise dere, men det kommer.


jes,60:1
Reis deg i stråleglans!
For nå kommer ditt lys,
Herrens herlighet går opp over deg.

Ingen kommentarer: